E-mailový marketing (emailing)

E-mailový marketing (emailing)

E-mailový marketing je skvělý na budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jeho největší síla je právě v tom, že oslovujete lidi, kteří s vámi už mají určitý vztah a kteří dobrovolně dali souhlas, že chtějí být informováni o novinkách právě od Vás.

E-mailový marketing Vám umožní oslovit všechny Vaše zákazníky rychle, efektivně a přátelsky.

Zobrazit celý příspěvek  

Kaspersky vs ESET

Kaspersky vs ESET

Pro naše zákazníky dlouhodobě používáme a doporučujeme antivirová a antimailwarová řešení od společnosti ESET. Společnost ESET dlouhodobě zaručuje vysokou spolehlivost detekce škodlivého software ve Vašem počítači při nepatrném zatížení operačního systému.

Vzpomeňme si na né tak úplně starou informaci o tom, kdy ESET označil instalaci populární aplikace Viber za ŠKODLIVOU, jelikož bez vědomí uživatele aplikace Viber odesílala statistická data o instalování aplikace Viber do Vašeho počítače. Viber se bránil tím, že ESET “sucks“ a ESET na to reagoval po svém na Twitteru.

Zobrazit celý příspěvek  

Hromadné maily a jejich třídění

Hromadné maily a jejich třídění

Mnozí uživatelé používají vlastní systém práce s doručenou poštou. Někomu vyhovuje třídit si poštu do podsložek, případně používat automatické filtry, které pomohou doručenou poštu do složek zařadit. Většina uživatelů používá označování přečtené a nepřečtené pošty a možná ani neví, že lze chování tohoto zvýraznění přizpůsobovat.

Zobrazit celý příspěvek