E-mailový marketing (emailing)

E-mailový marketing (emailing)

E-mailový marketing je skvělý na budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Jeho největší síla je právě v tom, že oslovujete lidi, kteří s vámi už mají určitý vztah a kteří dobrovolně dali souhlas, že chtějí být informováni o novinkách právě od Vás.

E-mailový marketing Vám umožní oslovit všechny Vaše zákazníky rychle, efektivně a přátelsky.

 

Hlavní výhody e-mailového marketingu

  1. blog_valBudování dlouhodobého vztahu se zákazníkem.
  2. Okamžité oslovení všech Vašich zákazníků.
  3. Kompletní přehled o obchodních sdělení:
    Bez měření ani ránu. Obrovskou výhodou e-mailového marketingu je, že můžete změřit téměř vše. Dokážete tak přímo sledovat jak Váš e-mailový marketing působí a jaký má efekt.

    • Komu byly jaké e-maily odeslány.
    • Komu byly e-maily skutečně doručeny.
    • Kdo si e-mail otevřel.
    • Kdo kliknul na odkaz v daném e-mailu.
    • Kdo se odhlásil z odebírání e-mailů.
  4. Personalizace: Žádné anonymní e-maily. Můžete vytvořit obchodní sdělení přímo na míru příjemce. Zpráva s oslovením (např. dobrý den, pane Karle) rozhodně vypadá důvěryhodněji.
  5. Profesionální vzhled: Pro každý typ obchodního sdělení se připraví profesionální šablona, která je připravena pro dynamická pole (Oslovení, poštovní adresa…). Ty se vyplňují na základě příjemce. Nejedná se tak o obyčejný text, ale nýbrž o profesionální grafický e-mail.
  6. Propojení s webem: Abyste každého uživatele, který se přihlásí k odběru přes web, nemuseli ručně přidávat do vaší databáze, nástroje umožňují propojení přihlašovacího pole s vaší databází. Každý nový uživatel je tak automaticky naimportován do databáze a vy se o nic nestaráte.
  7. Propojení s CRM: Pokud máte kontakty evidované v informačním systému, lze vytvořit propojení s emailing nástrojem. Můžete pak automaticky tvořit kampaně pro různé druhy zákazníků např. velkoobchod nebo maloobchod.

 

E-mailový marketing není SPAM.
Musí splňovat zákonné podmínky a souhlas příjemce.

Rozdíl mezi SPAMem a e-mailovým marketingem

  1. E-mail spam filter 3d conceptOproti SPAMu je celý emailing založen na obchodní spolupráci s příjemcem.
  2. Příjemce má možnost, kdykoliv zrušit příjem Vašich obchodních sdělení u SPAMu nikoliv.
  3. E-maily jsou oproti SPAMu odesílány z prověřených serverů a tak se nestane, že Vaše obchodní sdělení bude označeno jako SPAM.

Zákonné podmínky

Abyste tak mohli legálně svůj emailový marketing aplikovat v praxi, musíte splnit podmínky, které definuje zákon (č. 480/2004 Sb):

  1. Souhlas: Newslettery můžete zasílat na kontakty, které jste získali v rámci své obchodní činnosti.  Pokud u vás někdo v minulosti nakoupil, ať už online nebo offline a vy jste získali emailovou adresu tohoto zákazníka, bere se to za legální získání emailové adresy pro účely emailingu. Tento souhlas by jste měly být v případě potřeby umět doložit.
  2. Odhlášení: V každém newsletteru nebo obchodním sdělení musíte umožnit příjemcům se jednoduše odhlásit z nadcházející rozesílky. Ideálně přes odkaz, který je umístěn ve spodní části sdělení.
  3. Zmínka, že se jedná o obchodní sdělení. Tuto informaci stačí zmínit kdekoliv v samotném newsletteru.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *